۱۳۸۹ دی ۲۲, چهارشنبه

مکس من

MAXMAN 
یک ترکیب کاملا گیاهی می باشد ، که از گیاهان متنوع برگرفته از تمدنها وفرهنگهای شهیر سراسر جهان تهیه شده است این گیاهان در طب سنتی جوامع مختلف به عنوان برطرف کننده مشکلات و نا توانایی های آمیزشی کاربرد های فراوانی داشته اند.
مکس من سبب جلوگیری از انزال زود هنگام (PE) وافزایش زمان نزدیکی ، بهبود نارسایی های نعوظی (ED) وافزایش وضعیت سختی آلت می گردد همچنین باعث افزایش فشار وحجم خونپذیری بافت اسفنجی آلت تناسلی (IDP) ومتعاقبا افزایش حجم ، قطر، طول وچگالی آلت می شود.از اثرات موازی ان می توان به افزایش تمایل (libido) شورجوانی (vigor) ، بهبود کلی وضعیت گردش خون ، بهبود عارضه کمبود اسپرم (oligo-spermia) ، تضمین کلی سلامت سامانه تناسلی و دستگاه تولید مثلی نیز اشاره نمود.
به طور معمول 68% از زنان به 8 دقیقه زمان تا رسیدن به اوج لذت جنسی و 45% از آنها به 12 دقیقه وقت نیاز دارند متاسفانه بیشتر از 75% از مردان قادر نخواهند بود بیش از 3 تا 6 دقیقه خودشان را کنترل نمایند.

  هر بسته MAXMAN حاوی 12 عدد کپسول + 12 قرص هدیه برای تاخیر در انزال می باشد


به علت طیف اثر گذاری وسیع این فراورده و استفاده از ترکیبات کاملا گیاهی همه افراد با هر وضعیت سنی البته زوجین می توانند ازمکس من استفاده نمایند. در استفاده از این دارو به تنهایی و همراه با دارو های دیگر عوارض جانبی مشاهده نشده است.
موارد مصرف: این کپسول برای موارد زیر مناسب می باشد:
1-مشکل کوتاهی آلت در رابطه زناشویی
2-ناتوانی جنسی مردان در ایجاد رابطه های طولانی
 3-بر طرف کردن عدم میل به رابطه جنسی در مردان
 4-بر طرف کردن بی حالی و ضعف جنسی مردان
 5-بر طرف کردن دردناکی آلت در هنگام رابطه
6-بر طرف کردن انزال زودرس در هنگام رابطه
7-درمان بی میلی به رابطه بعد از انزال
8-افزایش میل به رابطه حتی بعد از ارضا شدن و انزال در آقایان
9-افزایش میل مردان در رابطه با همسر خود
10-برخی مردان بعد از یک بار رابطه تا چند وقت علاقه به رابطه با همسر خود ندارند ولی با مکس من این مشکل برطرف شده و شما بعد از چند ساعت از انزال دوباره تمایل به رابطه با همسر خود دارید.
طریقه مصرف: یک کپسول و قرص را با یک لیوان آب سرد 20 تا 30 دقیقه قبل از رابطه میل کنید.
تذکر: در هر 24 ساعت حداکثر مصرف یک عدد کپسول و قرص مشکی مجاز است.
سفارش و خرید:09355346939

قیمت جدید:18000تومان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر